Skip to main content

Ik wil een abonnement met nieuwe telefoon afsluiten voor mijn zoon, maar dan staat er met nummerbehoud of ander nummer, maar ik wil mijn telefoon en mijn nummer behouden. Wil dus nieuwe telefoon met nieuw abonnement en niet voor mij zelf 

Als je een nieuw abonnement met nieuwe telefoon, en dus ook nieuw (extra) nummer wilt afsluiten doet u dat gewoon via de website kpn.com.

Je kunt ook gewoon een telefoon kopen in een winkel (zonder lening dus) en daar een sim-only abonnement bij afsluiten.

Toestel met lening met nieuw abonnement, start hier (= stap 1, telefoon uitzoeken).


Hallo @Linnepinnie , moet het abo op jouw naam of dat van je zoon?

Bij een nieuw abo geef je op ander nummer.

Let er op dat het systeem weet dat het om een nieuw abo gaat en let er ook op dat als de telefoon meer kost dan €250 de BKR om de hoek komt kijken.

 


Hoi jan

Moet op mijn naam, maar er staat bij dat hun mijn abonnement opzeggen, dus ben ik bang dat ik straks mijn abonnement niet meer heb


Er  staat dus met behoud van nummer of ander nummer, dus dan denk ik dat mijn nummer straks niet meer in gebruik is


Moet op mijn naam, maar er staat bij dat hun mijn abonnement opzeggen, dus ben ik bang dat ik straks mijn abonnement niet meer heb

Er  staat dus met behoud van nummer of ander nummer, dus dan denk ik dat mijn nummer straks niet meer in gebruik is

(je moet) gewoon een NIEUW abonnement afsluiten. Zonder keuze nummerbehoud dus.

Met telefoon, begin hier. Of ga gewoon naar een KPN winkel om een NIEUW abonnement af te sluiten. Je mag meerdere mobiele abonnementen op je naam hebben.

Abonnement zonder telefoon(lening), klik hier. Telefoon dan los aankopen zonder lening.


Hoi @Linnepinnie. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @PeterG en @JanD jou al verder hebben geholpen, waarvoor dank. Is het inmiddels gelukt om een abonnement en toestel te bestellen? Ik hoor graag van je!


Hoi @Linnepinnie. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @PeterG en @JanD jou al verder hebben geholpen, waarvoor dank. Is het inmiddels gelukt om een abonnement en toestel te bestellen? Ik hoor graag van je!

We hebben geen reactie meer van je gezien, dus ik ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders horen we het graag van je!


Dankjewel allemaal. 

Het is gelukt 


Wat goed om te lezen dat het is gelukt is. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden. :relaxed: