Skip to main content

Omdat mijn iPhone 8 steeds slechter gaat werken, en zelfs soms uitvalt, ben ik genoodzaakt een nieuwe te gaan kopen ben ik bang. Echter loopt mijn abo tot en met juli. In principe is mijn plan om bij kpn te blijven omdat ik ook KPNcompleet heb, maar uiteraard oriƫnteer ik me.

Als ik bij knp een nieuwe iPhone koop, hoe werkt dat dan ivm het lopende abo en eventuele kortingen ivm al jaren klant bijvoorbeeld.Ā 

Hallo @LvN1987Ā 

Is dat een abonnement met toestel?
Dan mag je 120 dagen voor je abonnement afloopt verlengen, zie hier.
Het duurt in jouw geval dan nog zo'n anderhalve maand voor je mag verlengen, je kan ook je huidige toestel laten repareren (misschien valt het onder garantie?) of ervoor kiezen om hem af te betalen.

Je abonnement wordt dan omgezet naar sim-only en dan mag je gelijk verlengen (voor dat allemaal verwerkt is gaat ook wel enige tijd overheen dus of je daarmee sneller bent dan anderhalve maand wachten is de vraag).
Je hebt dan echter wel een nieuw abonnement dus of dat gunstiger is of niet moet je dan even bekijken, sommige kortingen (zoals hussel) blijven bestaan en andere vervallen misschien.
Je kan er ook voor kiezen om een losse telefoon te kopen, dan kan je het abonnement gewoon door laten lopen en hoef je ook niet te verlengen.