Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe TIM sim kaart maar kan geen verbinding met KPN maken. ik krijg de mededeling "Uw SIM kaart staat verbinding met dit netwerk niet toe."

• May 17, 2021
  • 4 reacties
  • 196 keer bekeken

Ik heb een TIM chip toegestuurd gekregen, gloednieuw. Maar kan geen verbinding met KPN maken. ik krijg de mededeling "Uw SIM kaart staat verbinding met dit netwerk niet toe."

Beste antwoord door Maja van KPN

Ah excuus, ik had niet direct door dat het hier om een buitenlandse simkaart gaat!

Kan je met deze simkaart wel met andere Nederlandse netwerken verbinden? Als dat ook niet lukt, is er waarschijnlijk iets niet helemaal optimaal ingesteld voor het nummer dat op deze kaart staat, en dan zal je hierover met TIM contact op moeten nemen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ojee @BertvH, dat is niet zo handig natuurlijk :slight_frown:

Is het nog steeds niet gelukt?

Heb je deze simkaart ontvangen als vervanging van een andere KPN simkaart? Werkt die nog wel?

Als je het betreffende mobiele nummer en het simkaartnummer invult in je profiel, kan ik even met je meekijken!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 18, 2021

Nee, het is een Sim kaart die ik van mijn vriendin heb gehad. Hij is van de provider TIM

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 18, 2021

Ik heb er vroeger ook een gehad, en die werkte probleemloos

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 19, 2021

Ah excuus, ik had niet direct door dat het hier om een buitenlandse simkaart gaat!

Kan je met deze simkaart wel met andere Nederlandse netwerken verbinden? Als dat ook niet lukt, is er waarschijnlijk iets niet helemaal optimaal ingesteld voor het nummer dat op deze kaart staat, en dan zal je hierover met TIM contact op moeten nemen.