Skip to main content
Ik heb vorige maand de nl-eu1000 bundel aangevraagd omdat ik extra mb's nodig had. Nu kreeg ik een sms van de KPN en daaruit begreep ik dat die bundel voor deze maand weer aan staat. Dat is niet de bedoeling. Begrijp ik dit verkeerd?



06 ****



Admin: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy

Goedemorgen @Warddonkers, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!



Ik weet niet of ik het helemaal goed begrijp, maar zoals het lijkt heb je vorige maand een extra bundel aangeschaft omdat je te weinig MB's overhield die maand. En nu krijg je een SMS dat opnieuw die extra bundel is aangevraagd? In principe zijn de bundels voor onze mobiele abonnementen eenmalig, en is hij 31 dagen geldig vanaf het moment dat je 'm bestelt. Echter krijg je altijd op de 1e van de nieuwe maand een nieuwe bundel vanwege je abonnement. Veroorzaakt dat misschien de verwarring?



Ik kijk in ieder geval graag even in het systeem, controleren of alles goed staat. Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en het mobiele klantnummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan help ik je graag verder!
@Warddonkers, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?

Reageer