Skip to main content
Beantwoord

Nog een factuur ontvangen nadat nummerbehoud al voltooid is

• January 23, 2026
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Beste klantenservice,

Ik ben op 19 januari overgegaan op budget mobiel, met nummerbehoud. Echter heb ik de 22e nog een rekening van kpn ontvangen. 

Graag zie ik dat ik dit bedrag retour krijg. Ik betaal niet voor een maand die ik niet afneem.

Groet,

Timon

Beste antwoord door JanD

Beste ​@TMKool bij einde abo volgen er in de regel nog 1 of 2 facturen, waarvan de laatste de slotnota is.

Abonnementen betaal je altijd vooruit en variabele internet- en belkosten achteraf.

Zie ook onderstaande link voor nadere uitleg:

5 reacties

JanD
Superuser
  • Antwoord
  • January 23, 2026

Beste ​@TMKool bij einde abo volgen er in de regel nog 1 of 2 facturen, waarvan de laatste de slotnota is.

Abonnementen betaal je altijd vooruit en variabele internet- en belkosten achteraf.

Zie ook onderstaande link voor nadere uitleg:

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • January 23, 2026

Als toevoeging op ​@JanD 

Op je slotnota/eindfactuur krijg je het teveel betaalde bedrag netjes teruggestort. 

JanD
Superuser
  • January 23, 2026

Als toevoeging op ​@JanD 

Op je slotnota/eindfactuur krijg je het teveel betaalde bedrag netjes teruggestort. 

Of het te weinig betaalde wordt nog automatisch geïncasseerd. 😎

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 23, 2026

Dank, dan wacht ik nog even af.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 26, 2026

Goedemiddag ​@TMKool , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Logische vraag en ik zie dat je vanuit de Community al de nodige reacties hebt mogen ontvangen, top! Ik heb het eerste bericht van ​@JanD gemarkeerd als 'best answer', ik kan hier verder ook niks meer aan toevoegen! Wacht het eventjes af en binnen enkele weken zal er dan nog een slotnota volgen. Mocht deze onverhoopt vragen oproepen, laat het ons dan ook vooral weten!