Skip to main content
Beantwoord

Nog geen 5Gb erbij

  • May 7, 2020
  • 12 reacties
  • 106 keer bekeken

Nog geen 5 gb erbij

Beste antwoord door Jasper van KPN

Dat ga ik niet doen om risico's te voorkomen 

Maar het is dus niet waar ,dus er wordt geprobeerd om aan gegevens te komen.

Ik probeer de situatie voor je duidelijk te krijgen, maar dat lukt me niet zonder de gegevens. Als je een abonnement hebt zal het nummer inderdaad bij ons bekend zijn in de systemen, maar als ik geen gegevens van je heb kan ik die niet vinden. De reden dat we die gegevens vragen is juist jouw privacy. Als jij de gegevens volledig invult weten we zeker dat we voor jouw abonnement kijken en niet dat iemand anders iets met jouw abonnement probeert te doen.

Ik help je graag, maar daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Als je ze invult op het forumprofiel bij de vakjes waar ‘privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators zichtbaar, je gegevens zijn dan veilig. Ze worden alleen gebruikt om je abonnement erbij te pakken en deze situatie voor je te bekijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Wimprins57, welkom hier. Je zou 5 GB erbij krijgen begrijp ik? Zou je kunnen toelichten waarvoor dat was en of je dit inmiddels wel hebt gekregen? Als je naast de uitleg ook je forumprofiel volledig kunt invullen kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 12, 2020

Ik kreeg bericht dat ik als vaste klant van KPN gratisc5 gb kreeg


Jasper van KPN
Moderator

Hoe kreeg je dat bericht precies, en wanneer was dat? Zou je daarnaast je gegevens ook nog op je profiel kunnen invullen? Zonder je gegevens kan ik niet met je meekijken.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 13, 2020

Dat ga ik niet doen om risico's te voorkomen 

Maar het is dus niet waar ,dus er wordt geprobeerd om aan gegevens te komen.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 13, 2020

Mijn nummer is bekend dus begrijp ik niet waarom jullie nog meer gegevens nodig zijn.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 13, 2020

Dit  bericht van de gratis 5 gb is op 7 mei verstuurd naar mij


JuanNegro
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • May 13, 2020

Omdat een medewerker alleen je gegevens in mag zien bij een volledige verificatie Wim. Enkel op basis van je telefoonnummer mag dat niet. Dan zou elk persoon die jouw nummer heeft bij wijs van spreken alles omtrent je abonnement zo bij KPN op kunnen vragen. Lijkt me niet de bedoeling en ik denk dat ie dat ook niet fijn zou vinden. Ze vragen je gegevens dus gewoon om je verder te kunnen helpen, niet meer en minder. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 13, 2020

Laat maar , het vertrouwen in kpn is wel  behoorlijk gedaald


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 13, 2020

En ga nu toch echt overwegen om van provider te veranderen. 


Jasper van KPN
Moderator

Dat ga ik niet doen om risico's te voorkomen 

Maar het is dus niet waar ,dus er wordt geprobeerd om aan gegevens te komen.

Ik probeer de situatie voor je duidelijk te krijgen, maar dat lukt me niet zonder de gegevens. Als je een abonnement hebt zal het nummer inderdaad bij ons bekend zijn in de systemen, maar als ik geen gegevens van je heb kan ik die niet vinden. De reden dat we die gegevens vragen is juist jouw privacy. Als jij de gegevens volledig invult weten we zeker dat we voor jouw abonnement kijken en niet dat iemand anders iets met jouw abonnement probeert te doen.

Ik help je graag, maar daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Als je ze invult op het forumprofiel bij de vakjes waar ‘privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators zichtbaar, je gegevens zijn dan veilig. Ze worden alleen gebruikt om je abonnement erbij te pakken en deze situatie voor je te bekijken.


JuanNegro
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • May 13, 2020

Maar waarom zou je nu dan overwegen om van provider te veranderen? Ook elke andere willekeurige provider zal je om je gegevens vragen wanneer je hulp nodig hebt. Sorry dat ik het zeg @Wimprins57 maar je maakt het jezelf onnodig moeilijk! Je wil toch geholpen worden?


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Wimprins57, ik heb helaas geen reactie meer van je gezien en zie je gegevens ook niet op je profiel staan. Daardoor kan ik helaas niets voor je doen. Als ik je toch nog kan helpen hierbij kan je de gegevens daar nog invullen.