Skip to main content

Goedemorgen, 

Ik heb een aantal dagen geleden een abonnement aangevraagd bij mobiel.nl . Het ik had een abonnement met nummerbehoud aangevraagd, en heb de nieuwe simkaart al binnen. Echter heb ik verder nog geen activeringscode voor de kaart gehad en werkt de simkaart nogsteeds niet. Ik vroeg mij dus af of er ergens iets fout is gegaan, of misschien is mijn prepaid kaart wel omgezet. 

 

Met vriendelijke groet,

Marcel Schreurs

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @Marcel Schreurs, leuk dat je hebt gekozen voor een abonnement van KPN! :green_heart: Doorgaans wordt een simkaart bij een nieuw abonnement geactiveerd geleverd. Je kunt deze echter pas gebruiken op het moment dat jouw mobiele nummer is overgezet. Ik kan voor de zekerheid natuurlijk even nakijken wat de status van jouw nieuwe abonnement is. Daarvoor heb ik nog wel jouw 06-nummer nodig. Kan je die onder ‘persoonlijke opmerkingen’ in jouw profiel zetten? Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik voor je aan de slag.


Ik heb mijn nummer toegevoegd 🙂


Bedankt! Ik zie dat je van prepaid naar abonnement bent gegaan. Het abonnement is inderdaad geactiveerdop jouw oude prepaid simkaart.


Aah vandaar, dankjewel voor de hulp.

 

Met vriendelijke groet,

Marcel Schreurs