Skip to main content
Inmiddels is het ruim vijf weken geleden dat ik de mail ontving waarin werd bevestigd dat ik in aanmerking kom, nadat ik een nieuw mobiel abonnement afgesloten heb terwijl wij thuis al vaste diensten van KPN afnemen. Is er al iets te zeggen over de levertijd van de speaker?



Admin: eigen topic aangemaakt, afgesplitst van Harmon Kardon actie | KPN Community
Hallo @brammd De speakers worden op dit moment uitgeleverd en voor het einde van de maand zou je 'm moeten krijgen!
Inmiddels nog niets ontvangen, terwijl ik onder andere hier ( https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/harma-kardon-actie-465498#post721373 ) lees dat het pakket vorige week al verstuurd had moeten zijn. O.a. in de PostNL-app is ook niets verschenen. Hebben jullie een track & trace link voor me?
Dat is vreemd en ik zoek graag uit hoe het zit. Je hebt je gegevens al ingevuld op je profiel, zie ik. Verder heb ik nog wat extra info van je nodig. Wil je reageren op het privébericht dat ik je stuurde?
@brammd Wat ik begreep is dat er wat problemen waren ontstaan met de uitlevering. Er zou contact met je worden opgenomen om het alsnog snel in orde te maken. Is dat al gebeurd?
Yes! Je collega heeft gebeld.:)
Je collega zou me deze week nog even terug bellen met het trackingnummer. Ik heb nog geen nieuw bericht gehad en ook geen niet-thuis bericht van DPD. Is het al verstuurd? En zo ja, staat het adres incl huisnummer er goed op? 🙂
Wat jammer dat het nog niet helemaal zover is. Het gaat vast snel goed komen en ik heb je vraag direct doorgezet. Zodra ik iets hoor laat ik het je weten.
De speaker werd net bezorgd! Dank jullie wel!
@brammd Dat is mooi nieuws. Veel plezier ermee!

Reageer