Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon. Bezorging op morgen (30 april) gezet. Ik heb alleen geen bevestigingsmail hiervan ontvangen. Ik keerde na de bestelling terug naar het scherm bekijk of je nu kunt verlengen. Is deze bestelling goed ontvangen door jullie?

Mvg, Rianne


*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Heb je de telefoon al ontvangen? Anders je gegevens aanvullen in je profiel zodat medewerkers van KPN kunnen meekijken.


Goedemorgen @Rianne-1990, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het duurt altijd even voordat de bevestiging naar je toe komt, er worden dan tussendoor wat checks gedaan. Heb je jouw bevestiging en eventueel bestelling al binnen? Anders kijk ik graag even mee, vul je dan even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer + 06-nummer?


 

@Rianne-1990 

Vul je dan even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer + 06-nummer?

 

Jij bent niet de enige met vertraging.  

Hieronder een algemeen bericht van een moderator over de huidige drukte : 

 

Weet dat het even kan duren voordat de online omgeving klaar staat. Al helemaal wanneer je een abonnement afsluit met een krediet boven de €250,00. Het abonnement moet namelijk eerst helemaal gecontroleerd worden voordat we een toestel de deur uit sturen:sweat_smile: . Excuses dat dit soms zo lang duurt, ik begrijp natuurlijk dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je bestelde toestel:persevere: . Duurt het bij jou nu al langer dan 1 dag? Maak dan een eigen topic aan of bel (0800-0402) of chat even met een van mijn collega's.  Wij proberen in ieder geval binnen 48 uur te reageren. Houd rekening met een toenemende drukte op het Forum, een reactie kan soms langer uitblijven.

 

 


 

@Rianne-1990

Vul je dan even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer + 06-nummer?

 

Jij bent niet de enige met vertraging.  

Hieronder een algemeen bericht van een moderator over de huidige drukte : 

 

Weet dat het even kan duren voordat de online omgeving klaar staat. Al helemaal wanneer je een abonnement afsluit met een krediet boven de €250,00. Het abonnement moet namelijk eerst helemaal gecontroleerd worden voordat we een toestel de deur uit sturen:sweat_smile: . Excuses dat dit soms zo lang duurt, ik begrijp natuurlijk dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je bestelde toestel:persevere: . Duurt het bij jou nu al langer dan 1 dag? Maak dan een eigen topic aan of bel (0800-0402) of chat even met een van mijn collega's.  Wij proberen in ieder geval binnen 48 uur te reageren. Houd rekening met een toenemende drukte op het Forum, een reactie kan soms langer uitblijven.

 

 

@Rianne-1990 

Is het allemaal goed gekomen met de bestelling? 


Rianne, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Reageer