Skip to main content

Goedemiddag, 

Ik mocht mijn abbonement weer verlengen.

dat had ik gedaan. Maar had nog steeds geen bestelbevestiging gehad. Dus nu heb ik het 2 keer besteld voor de zekerheid. Maar nog geen bevestiging gehad. 

Is er iets mis gegaan ? Of is de bestelling nog doorgekomen 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ik heb precies hetzelfde, heel vervelend


Gisteren heb ik geprobeerd een nieuw toestel uit te kiezen ivm de verlenging van mijn abonnement. 

 

Helaas kreeg ik na het verzenden geen bevestiging en kwam ik meteen bij het beginscherm uit. Ook heb ik geen bevestiging per mail ontvangen? 


*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Goedemiddag @Melaniie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Een bevestiging van een bestelling zou je binnen een (werk)dag moeten ontvangen. Het kan zijn dat dit nu enigszins vertraagd is. Maar een tweede bestelling doen zonder eerst even te controleren via ons of het goed doorgekomen is, is niet zo handig! Op één 06-nummer kan het geen kwaad, maar straks zit je met 2 bestellingen. Dat is ook niet de bedoeling lijkt me :wink:  Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?

Geef even een seintje wanneer het invullen van het profiel gelukt is, dan ga ik de systemen induiken!

Hetzelfde geldt voor jou @Kelem. Ik kijk graag of het doorgekomen is, en of de bevestiging misschien onderweg is (of nogmaals gestuurd kan worden). 


Bedankt voor je antwoord Susan, profiel is aangevuld. Echter kan ik niet vinden waar ik mijn telefoonnnummer in dien te vullen? Ik kijk er ongetwijfeld overheen!  


Zet het desnoods in het veld "opmerkingen".


@Kelem, bedankt! Bij jouw nummer zie ik inderdaad géén verlenging staan. Wil je het nogmaals proberen te verlengen via de website of MijnKPN? Dan kan ik het nog even controleren. En komt ook die verlenging er niet doorheen, dan moeten we even kijken waar dit misgaat!


Net weer geprobeerd, ik kom na het bestellen uit bij het scherm ‘ vul uw telefoonnummer in om te kijken of u kunt verlengen’ 


Net weer geprobeerd, ik kom na het bestellen uit bij het scherm ‘ vul uw telefoonnummer in om te kijken of u kunt verlengen’ 

Excuses voor de late reactie @Kelem. Heel irritant dat het niet wil lukken. Je kan nog een andere browser testen, maar eigenlijk zou mijn advies zijn om even te bellen met 0800-0402, of even een chat te starten via https://www.kpn.com/service.htm. Dat lijkt mij de kortste klap...


Reageer