Skip to main content

Afgelopen maand heb ik een abonnement afgesloten bij KPN. Tot op heden is er niks afgeschreven, maar ik kan nog wel gebruik maken van de diensten. Ik ontvang ook geen factuur in mijn KPN app. Hoe zit dit? Ik wil niet op een later moment, het dubbele betalen... 

Hoi @tsmvdl en welkom op het forum! Begrijpelijk dat je je dan afvraagt waar de factuur blijft. :smile: Ik kijk graag na of ik dit kan achterhalen. Zou je hiervoor in je forumprofiel je postcode + huisnummer, het 06-nummer waar het om gaat en de naam van de contractant willen zetten? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. De velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. 


Hai Sanne,

Dank voor je berichtje! 

Ik heb alle privé velden ingevuld.

 

Groet, 

 

Thirza 


Super! Ik heb gekeken en ik zie dat je nummer op 1 februari naar ons over is gezet en dat je de factuur rond de 5e van de maand ontvangt. Ik zie ook dat je inderdaad nog geen factuur ontvangen hebt, dus ik stel voor dat we uiterlijk 8 maart afwachten. Mocht je dan nog geen factuur hebben ontvangen, trek je hier dan weer aan de bel? Hierop zullen wel de kosten in rekening gebracht worden voor februari en maart, twee maanden dus, maar de eerste factuur is altijd een beetje speciaal. De facturen daarna zullen gewoon weer per maand zijn. :slight_smile:


Dank voor je antwoord Sanne! Dan wacht ik het gewoon af... 


Ik heb voor de zekerheid nog gecontroleerd of de factuur verschenen is en ik zie dat er inmiddels een ingeladen is. Heb je hem ook ontvangen? :slight_smile:


Hai Sanne, Ik heb mijn factuur inderdaad ontvangen en betaald! 


Super! :grin: Fijn dat het goed is gegaan en bedankt voor de terugkoppeling! 


Reageer