Skip to main content
Beantwoord

Nog geen nieuwe simkaart

• April 27, 2013
  • 3 reacties
  • 6175 keer bekeken

Begin april heb ik mijn abonnement verlengt naar een HI abonnement maar daar was de telefoon nog niet leverbaar. Nu heb ik vanmorgen een sms gekregen dat de telefoon verstuurd is maar deze zal pas woensdag geleverd worden. Dus ook de nieuwe simkaart. Nu logde ik net in Jin mijn KPN en zie daaraan dat ik geen bundel meer heb bij KPN en vraag me dus af of dat ik nu al bel en internet op mijn nieuwe HI bundel? Anders gaat het een duur grapje worden vrees ik. Kunnen jullie me daar wat meer informatie over verstrekken aub?

Groet thea

Beste antwoord door Thea

Inmiddels is het probleem opgelost gelukkig. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en toen werkte alles weer gelukkig.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • April 28, 2013
Goedemiddag Thea,

Graag ontvang ik je telefoonnummer en postcode+huisnummer via een privebericht zodat ik dit voor je na kan kijken.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • April 28, 2013
Inmiddels is het probleem opgelost gelukkig. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en toen werkte alles weer gelukkig.

Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • April 29, 2013
Fijn om te horen dat het probleem is opgelost! Dan wens ik je alvast een prettige avond verder. :)