Skip to main content

Sinds 11-12-22 is mijn ticket bij KPN bekend. probleem internet als ik geen WiFIHeb

heb zelf met KPN gebeld op 02-01-23 en kreeg toen door dat ik of diezelfde dag of op 03-01-23 zou worden terug gebeld. Dat is niet gebeurd.

heb op 04-01-23 dus zelf gebeld met een klacht. 
De klacht is opgemaakt en ben toen op 10-01-23 gebeld door klachten afhandelaar.

kreeg toen nummer van de reparatieafdeling, die heb ik meteen gebeld. Kreeg te horen dat mijn naam In het systeem staat en dat ik een vaste persoon krijg die mijn probleem af gaat handelen. Wie dat is is mij niet bekend.

tot op heden 17-01-23 nog niets gehoord.

ik krijg binnenkort een afspraak voor een operatie in het ziekenhuis. Heel vervelend dat ik daar kom te liggen zonder goed werkende telefoon. 

 

@Paulhd Welkom op het forum. 

Ik heb je in dit geval een privé bericht gestuurd met meer informatie hierover. 


TE GEK VOOR WOORDEN

 

mijn ticket over mijn I Phone 11 is bij KPN op 1012-22 binnengekomen.

ben nooit gebeld door KPN. Telkens heb ik contact opgenomen.

 

vandaag heb ik ook gebeld en ben net terug gebeld door reparatieafdeling.

 

om mijn telefoon om te ruilen moet ik naar reparatie.kpn.com en door het systeem heen en vervolgens moet ik mijn I phone 11 dan opsturen, nadat ik mijn simkaart eruit *gehaald heb. Om telefonisch bereikbaar te zijn moet ik maar ergens een telefoon lenen.

 

hoe lang het dan duurt voordat ik ik een I phone 12 opgestuurd krijg is onbekend.

 

ik vind deze oplossing onbegrijpelijk.

 

Paul