Skip to main content

Ik heb geen service na het overzetten van mijn abonnement. Dat ging vandaag 10 juni gebeuren van budget mobiel naar kpn en heb nog steeds geen service. Ik heb mijn e sim geactiveerd. 

en nu?

Hoi ​@Topdawg 

Welkom op de community van KPN, en welkom bij KPN.

Nummerportering kan de gehele dag plaats vinden, tot ongeveer 17:00 uur.
Zodra je geen bereik en service meer hebt met de simkaart van Budget Mobiel, kun je die omwisselen met de eSIM of fysieke simkaart van KPN.

Dus al je nog geen service en bereik hebt met de eSIM of fysieke simkaart van KPN, is je 06-nummer dus nog niet overgezet naar KPN, en zou de simkaart van Budget Mobiel nog gewoon moeten werken.

Dus pas op het moment dat je géén service en bereik meer hebt met de Budget Mobiel simkaart, pas dan kun je de simkaarten verwisselen en heb je service en bereik met de simkaart van KPN.

Hoi ​@Topdawg. Welkom op de community! We zijn inmiddels een paar dagen verder sinds de overstap op 10 juni. Werkt je aansluiting inmiddels wél zoals het hoort, of ervaar je nog steeds geen service? Een herstart van het toestel helpt vaak ook om het probleem te verhelpen of je eSIM-profiel verwijderderen en opnieuw geïnstalleerd. 

Reageer