Skip to main content

Ik heb 6-12-2020 een simkaart besteld, word vervangen door oude. Nog niks binnen, ook geen track and tracénmr. Dus vandaag zal het ook niet binnen komen waarschijnlijk. Hoe lang gaat dit duren? Mvg

Hoi @Marte1, welkom hier. 

Begrijp ik het goed dat je een vervangende simkaart hebt besteld? Deze heb je alleen nog niet ontvangen. Nu heb je dus helemaal geen werkende simkaart?

Ik wil dan graag eens meekijken. Zou je jouw profiel willen voorzien van jouw gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Klopt, ik heb geen werkende Simkaart nu. Niet handig voor onderweg. Gegevens zijn genoteerd.


Dat is inderdaad niet handig. Ik zie de bestelling van de nieuwe simkaart terug. Simkaarten worden per briefpost verstuurd. Je ontvangt dus geen Track & Trace. Ik kan op dit moment niet meer dan je nog even vragen om geduld. De simkaart komt zo snel mogelijk jouw kant op. PostNL heeft het alleen bizar druk, waardoor leveringen langer kunnen duren dan je gewend bent.


Ik heb niets meer van je vernomen. Ik ga er daarom van uit dat het probleem is opgelost. Indien je toch nog problemen ervaart, laat het gerust weten. We helpen je graag verder.