Skip to main content

Afgelopen zaterdag een telefoon gekocht en deze zou volgend de verkoper ook op zondag geleverd worden. Nu staat in de status dat het ergens in drie werkdagen geleverd kan worden. Ik werk en ben niet altijd thuis, kunnen we dit niet beter plannen en graag duidelijker zijn bij verkoop over de levering want dit schept verwachtingen.
Ik heb geen track en trace dus hoe kan ik nu iets regelen?

Hoi @Th0mas 

Welkom op het forum van KPN.

In het weekend wordt er in de meeste gevallen niet gewerkt in het magazijn van KPN, en op zondag en feestdagen al helemaal niet.
Waardoor je dus verkeerd bent ingelicht door de verkoopmedewerker in de winkel.

Daarnaast worden de meeste bestelde smartphones in de regel op werkdagen bij de klant bezorgd, dus van maandag t/m vrijdag door PostNL of AMP Group (koerier).
De status die je dus te zien kreeg online, klopt dus wel, de smartphone wordt binnen 3 werkdagen bij je bezorgd.

De track en trace ontvang je pas, zodra jouw bestelling is meegegeven met de pakketbezorger vanuit het magazijn van KPN.
Deze e-mail ontvang je in de meeste gevallen in de late middag of in de avond.

Met de PostNL App kun je dan ook kiezen voor een ander bezorgmoment, mocht de aangegeven bezorgtijd je niet schikken.
Wordt je bestelling bezorgd door een koerier van AMP Group, dan kun jezelf een datum en tijdstip uitkiezen waarop je het pakketje in ontvangst wilt nemen.

Het is nu echt even wachten, op de e-mail met daarin de track en trace.

 


Hi @Th0mas,

De Track&trace code wordt aangemaakt en naar jou verzonden zodra PostNL het pakket in ontvangst genomen heeft. Dit is soms ook pas erg laat op de avond of zelfs in de nacht. Ik hoop dat je toestel inmiddels bezorgd is!


Reageer