Skip to main content

Hallo, 

Ik heb gister een kids sim besteld en vanmorgen een vouchercode aangevraagd voor ChatLisence maar ik heb niks ontvangen. Ook niet in spam/ongewenste e-mail. 
Zou je dat voor mij kunnen nakijken? 
 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Merel1987 

Welkom op de community van KPN.

ChatLisence staat volledig los van KPN (de provider), en kan daarom ook weinig tot niets doen aan het feit dat je geen vouchercode hebt ontvangen.
Het kan namelijk zijn, dat er een interne storing is bij het bedrijf ChatLisence waardoor je deze e-mail niet hebt ontvangen.

In dit geval kun je het beste direct contact opnemen met de ChatLisence zelf, en daar navraag doen waarom je geen e-mail met een vouchercode hebt ontvangen.
Het kan natuurlijk ook nog zijn, dat de e-mail ergens nog hangt, en je hem morgenochtend alsnog vindt in je inbox.

Maar KPN kan jouw daarbij helaas niet helpen, ook omdat KPN niet kan meekijken in je mailbox in verband met de strenge privacy wetgeving.


Hoi @Merel1987 

Welkom op de community van KPN.

ChatLisence staat volledig los van KPN (de provider), en kan daarom ook weinig tot niets doen aan het feit dat je geen vouchercode hebt ontvangen.
Het kan namelijk zijn, dat er een interne storing is bij het bedrijf ChatLisence waardoor je deze e-mail niet hebt ontvangen.

In dit geval kun je het beste direct contact opnemen met de ChatLisence zelf, en daar navraag doen waarom je geen e-mail met een vouchercode hebt ontvangen.
Het kan natuurlijk ook nog zijn, dat de e-mail ergens nog hangt, en je hem morgenochtend alsnog vindt in je inbox.

Maar KPN kan jouw daarbij helaas niet helpen, ook omdat KPN niet kan meekijken in je mailbox in verband met de strenge privacy wetgeving.

Bedank voor je reactie. Echter heb ik de code aangevraagd op de site van KPN dus wellicht ze mij toch kunnen helpen. 
https://www.kpn.com/beleef/blog/app-chatlicense.htm


Ik heb gister Amazon Prime besteld via KPN, nooit de activatie link ontvangen.

Mogelijk was er dan een issue met verzenden van e-mails vanuit KPN, ik zou inderdaad even afwachten op een medewerker.

 

Heb je het formulier wel ingevuld ?


Ik heb gister Amazon Prime besteld via KPN, nooit de activatie link ontvangen.

Mogelijk was er dan een issue met verzenden van e-mails vanuit KPN, ik zou inderdaad even afwachten op een medewerker.

 

Heb je het formulier wel ingevuld ?

Ik heb het formulier ingevuld ja… Ik wacht het nog even af. 


Reageer