Skip to main content

Nog steeds afgesloten terwijl ik al wel betaald heb.

  • July 8, 2020
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Krijg ik een mailtje 

Je moet je rekening nog betalen !! Netjes op de link geklikt netjes betaald maar weer aansluiten hoe maar. Denk dat ik toch maar een moet kijken naar een andere aanbieder. 

Gebeld heeft geen nut kunnen je toch niet helpen

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Dag Moontje, welkom op het forum. 

Ik krijg dit graag voor je na. Ik wil ook benadrukken dat je niet zomaar afgesloten wordt, hier krijg je meerdere waarschuwingen voor. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik naar de status van de betaling kijken. :relaxed:


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Moontje, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.