Skip to main content
Antwoord

Nog steeds geen bonus ontvangen van Recommerce

• November 3, 2025
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Word er echt een beetje moe van heb in goed vertrouwen me iphone 13 verkocht de prijs ontvangen duurde ook best lang maar wacht nu al een maand op me bonus ik begin er een beetje de vertrouwen erin te verliezen kan iemand mij uitleggen hoelang dat nog gaat duren dit was me laatste mail van recommerce 

Salwa (Reprise Recommerce) 

23 okt 2025 10:37 CEST 

Beste, 

De bewijsstukken voor je bonus zijn gecontroleerd op 13/09/2025

We wachten op de validatie van je bonus, die afhankelijk is van kpn

De maximale wachttijd voor validatie is 30 dagen.

Je wordt per e-mail op de hoogte gesteld zodra de bonus is gevalideerd en de betaling is uitgevoerd.

Met vriendelijke groet,
Salwa

Klantenservicetijden :
Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Leonharskamp, welkom op de KPN Community. Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag hier stelt.

Balen dat je de extra inruilbonus nog niet hebt ontvangen. Je wacht al langer dan 28 kalenderdagen, zie ik. Wat geeft de Aanvraagstatus aan? Je kunt deze inzien via de knop ‘Aanvraagstatus’ in de eerste bevestigingsmail.

Als je wel aan de voorwaarden voldoet en alle documenten verder goed zijn, dan zou je de extra inruilbonus gewoon moeten ontvangen. De eerste stap is om contact op te nemen met Recommerce. Dit kan via hun online formulier: Een aanvraag indienen – Trade-in Recommerce.

Komen jullie er samen toch niet uit? Dan kan je een ticket laten aanmaken via onze klantenservice. Dit gaat het makkelijkst via onze telefonische klantenservice. Je kunt daarvoor een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Liever niet bellen? Dan kan je ook contact opnemen via een van onze social media kanalen: InstagramFacebookMessengerBluesky of X.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 5, 2025

Hallo ​@Leonharskamp, welkom op de KPN Community. Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag hier stelt.

Balen dat je de extra inruilbonus nog niet hebt ontvangen. Je wacht al langer dan 28 kalenderdagen, zie ik. Wat geeft de Aanvraagstatus aan? Je kunt deze inzien via de knop ‘Aanvraagstatus’ in de eerste bevestigingsmail.

Als je wel aan de voorwaarden voldoet en alle documenten verder goed zijn, dan zou je de extra inruilbonus gewoon moeten ontvangen. De eerste stap is om contact op te nemen met Recommerce. Dit kan via hun online formulier: Een aanvraag indienen – Trade-in Recommerce.

Komen jullie er samen toch niet uit? Dan kan je een ticket laten aanmaken via onze klantenservice. Dit gaat het makkelijkst via onze telefonische klantenservice. Je kunt daarvoor een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Liever niet bellen? Dan kan je ook contact opnemen via een van onze social media kanalen: InstagramFacebookMessengerBluesky of X.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 20, 2025

Nou na lang gewacht te hebben meer dan een maand krijg ik ineens het bericht dat ik geen recht heb op de bonus van 150 euro omdat ik eenbepaald abbo niet heb en daar moet je een maand over steggelen heb zelfs een mail waar de bonus bij me bedrag van me ingeleverde Iphone heb staan echt totale misleiding en dit was ook me laatste abbo bij kpn echt triest dit 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik kan me voorstellen dat je hier even flink van baalt, ​@Leonharskamp. Jammer dat je hierom besluit om jouw abonnement bij KPN niet te verlengen. Het is namelijk logisch dat de inruilbonus nog wel bij Recommerce op het aanbod staat. Zij gaan er in eerste instantie vanuit alles klopt en dat je dan de inruilwaarde van jouw toestel + de extra inruilbonus zult ontvangen. Maar dit moet natuurlijk nog wel gecontroleerd worden. Het is daarom ook een voorstel. Het uiteindelijke bedrag kan afwijken als je niet aan de voorwaarden voldoet, helaas.