Skip to main content

Na een verhuizing is mijn combivoordeel vervallen ondanks dat we nog steeds een KPN thuis abonnement hebben en deze dus gewoon nog steeds actief zou moeten zijn.

Ik heb nu al meerdere malen met KPN gebeld en deze zou toegepast worden omdat ik hier inderdaad gewoon nog recht op zou hebben, maar nu moet ik in plaats van €25 nog steeds €31,50 betalen.. 

Waar gaat dit mis en hoe vaak moet ik nog contact opnemen voordat dit goed gaat? 

 

Hallo @Voordeel na verhuizing  ,

Dan lijkt het erop dat jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet is geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 


@Noordzee Dit heb ik allemaal al gedaan, vandaar dat ik contact met KPN zelf heb opgenomen. Ze zouden het voor me koppelen, maar dit is dus nog steeds niet gebeurd. In plaats van korting, werd er op de laatste factuur zelfs extra in rekening gebracht. Nu betaal ik dubbelop teveel


De kans is aanwezig dat jouw adreswijziging niet op beide abonnementen hetzelfde is verwerkt. De adressen moeten overeenkomen, want anders ontvang je geen combivoordeel. 
 

Check daarom het geregistreerde adres van jouw mobiel abonnement en pas dat eventueel aan:
https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen


@Noordzee Ook dat staat allemaal op hetzelfde adres 


@Noordzee KPN heeft zelf aangegeven dat hier alles in orde voor was en dat ze dit toe zouden passen, heb persoonlijk contact gehad met de klantenservice, maar dit is dus nog steeds niet gebeurd.. Alle stappen zijn gevolgd en toegepast, contact gehad met de KPN klantenservice, maar dit gaat dus nog steeds ergens mis, maar blijf ik ondertussen wel extra betalen. 


Welkom op de community @Voordeel na verhuizing, als de adressen overeen komen moet het aanmelden lukken zou je denken. Heb je álle adressen gecheckt? Voor Combivoordeel moet het factuuradres ook overeen komen. Kan je dat adres ook controleren, en aanpassen als daar nog een oud/ander adres staat?

 


@Jasper van KPN Goedemorgen! Ja, alles staat op hetzelfde adres, ook de factuur adressen. Ik vind het vooral bijzonder dat ik hier al meerdere keren over heb gebeld, er werd aangegeven dat dit gekoppeld zou worden, maar bij mijn abonnement nog steeds geen wijzigingen staan. In plaats van €7,50 korting, heb ik op mijn vorige factuur zelfs €11 extra moeten betalen, wat natuurlijk al helemaal niet klopt. 


Als die adressen overeenkomen, zou het aangemeld moeten kunnen worden. Dat dat alsnog niet lukt is erg raar dan. Zou je jou forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik ook kijken hoe het precies staat.

 

heb ik op mijn vorige factuur zelfs €11 extra moeten betalen, wat natuurlijk al helemaal niet klopt. 

Dat kan komen als die korting halverwege de factuurmaand is gestopt, dan is de korting voor de komende maand verdwenen en aangepast voor de vorige maand. Ik heb geen gegevens van je dus ik kan dat niet met zekerheid zeggen, maar je kunt dat ook zien op de factuur bij de specificatie.


Reageer