Skip to main content
Beantwoord

Nog steeds mobiele storing ondanks dat die is opgelost

• May 27, 2025
  • 6 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik kon ineens niet meer in de algemene topic posten, waarschijnlijk omdat de pagina niet volledig laad want mijn mobiel internet werkt nog steeds niet goed! Dit duurt nu al 3 dagen, dit is te gek voor woorden! Ik kan mijn werk niet doen en ik loop gewoon inkomsten mis hierdoor, gaan die vergoed worden? Aan en uitzetten, vliegtuigstand, niks helpt... Dit kan zo niet langer! 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Dieuwertje Deutekom 

Het resetten van de netwerkinstellingen binnen je smartphone gaat als volgt:

Android:

1. Open de Instellingen-app: Je kunt dit doen door op het tandwielpictogram of een ander pictogram te klikken dat naar de instellingen leidt.
  2. Ga naar Systeem of Algemeen beheer: Afhankelijk van je Android-versie en fabrikant, vind je de optie "Resetten" onder "Systeem" of "Algemeen beheer".
  3. Selecteer Resetten: Kies de optie "Resetten" of iets vergelijkbaars.
  4. Kies Netwerkinstellingen resetten: Zoek naar "Netwerkinstellingen resetten" of een soortgelijke optie.
  5. Bevestig de reset: Je kunt gevraagd worden om de reset te bevestigen. Druk op de knop "Reset instellingen" of een vergelijkbare knop.
  6. Start je apparaat opnieuw op: Nadat je de netwerkinstellingen hebt gereset, is het een goed idee om je apparaat opnieuw op te starten. 

iPhone (iOS):

1. Open de Instellingen-app: Klik op het Instellingen-pictogram op je startscherm.
  2. Navigeer naar Algemeen: Scrol naar beneden en tik op "Algemeen".
  3. Zet over of stel iPhone opnieuw in: Scrol verder naar beneden en tik op "Zet over of stel iPhone opnieuw in".
  4. Stel opnieuw in: Tik op "Stel opnieuw in".
  5. Herstel netwerkinstellingen: Kies "Herstel netwerkinstellingen".
  6. Bevestig: Je iPhone zal je waarschuwen dat de netwerkinstellingen worden gereset, inclusief eerder gebruikte wifi- en mobiele netwerken. Tik op "Herstel netwerkinstellingen" om door te gaan.
  7. Herstart: Na het resetten van de netwerkinstellingen zal je iPhone opnieuw opstarten.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 27, 2025

Beste ​@Dieuwertje Deutekom heb je de netwerkinstellingen van je mobiel al eens gereset, daarmee worden Bluetooth, Wifi en mobiel teruggezet naar hun standaard waarden.

Nee niet geprobeerd, hoe doe ik dat?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Dieuwertje Deutekom 

Het resetten van de netwerkinstellingen binnen je smartphone gaat als volgt:

Android:

1. Open de Instellingen-app: Je kunt dit doen door op het tandwielpictogram of een ander pictogram te klikken dat naar de instellingen leidt.
  2. Ga naar Systeem of Algemeen beheer: Afhankelijk van je Android-versie en fabrikant, vind je de optie "Resetten" onder "Systeem" of "Algemeen beheer".
  3. Selecteer Resetten: Kies de optie "Resetten" of iets vergelijkbaars.
  4. Kies Netwerkinstellingen resetten: Zoek naar "Netwerkinstellingen resetten" of een soortgelijke optie.
  5. Bevestig de reset: Je kunt gevraagd worden om de reset te bevestigen. Druk op de knop "Reset instellingen" of een vergelijkbare knop.
  6. Start je apparaat opnieuw op: Nadat je de netwerkinstellingen hebt gereset, is het een goed idee om je apparaat opnieuw op te starten. 

iPhone (iOS):

1. Open de Instellingen-app: Klik op het Instellingen-pictogram op je startscherm.
  2. Navigeer naar Algemeen: Scrol naar beneden en tik op "Algemeen".
  3. Zet over of stel iPhone opnieuw in: Scrol verder naar beneden en tik op "Zet over of stel iPhone opnieuw in".
  4. Stel opnieuw in: Tik op "Stel opnieuw in".
  5. Herstel netwerkinstellingen: Kies "Herstel netwerkinstellingen".
  6. Bevestig: Je iPhone zal je waarschuwen dat de netwerkinstellingen worden gereset, inclusief eerder gebruikte wifi- en mobiele netwerken. Tik op "Herstel netwerkinstellingen" om door te gaan.
  7. Herstart: Na het resetten van de netwerkinstellingen zal je iPhone opnieuw opstarten.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Dieuwertje Deutekom, de storing is inmiddels opgelost inderdaad. Als het nog niet goed werkt kan het via een herstart van het toestel opgelost worden. Mocht dat nog geen verbetering geven kan je de stappen die Jan en Michel noemen proberen. Werkt het nu wel weer?

Ja hij doet het weer, bedankt 

Jasper van KPN
Moderator

Dat is goed om te lezen ​@Dieuwertje Deutekom! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.