Skip to main content
Beantwoord

Nog steeds netwerkproblemen bij KPN na 10 maanden

• 19 januari 2025
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Hoe kan het dat ik bijna 10 maanden later nog steeds problemen heb met het KPN-netwerk? Wat een vreselijke provider! Ik kan niet wachten tot mijn contract verloopt en zo snel mogelijk weg te zijn.

Om degelijk te kunnen internetten moet ik mijn internet van thuis gebruiken.  

Beste antwoord door SWkzx

Een paar dagen geleden, las ik elders op dit forum, dat de februari Samsung update, een mogelijke oplossing geboden heeft voor de S24(+/U). Heb jij dit al geprobeerd ​@Waardeloze verbinding ?

Bekijk origineel

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Waardeloze verbinding 

Tien maanden problemen met het mobiele netwerk van KPN, is inderdaad niet leuk en fijn.
Alleen is niet duidelijk waarom je deze problemen ervaart, welke smartphone gebruik je bijvoorbeeld? 
Merk en model? Heb je alleen in je woning problemen met het netwerk, of ook op andere locaties?

Om je goed te kunnen helpen, graag de vragen beantwoorden.
Dus een betere omschrijving van het probleem.

Mijn mobiele dataverbinding in Rotterdam en omgeving, met mijn Samsung S24 Plus, functioneert onvoldoende, ondanks mijn abonnement bij KPN. Dit probleem, dat zich ook op de snelweg voordoet, belemmert mijn werkzaamheden in Houten (bij Utrecht) aanzienlijk. Deze onacceptabele situatie, waarbij ik voor een dienst van €65,- geen stabiele internetverbinding ontvang, duurt nu een jaar. Ondanks eerdere pogingen tot probleemoplossing, waaronder het terugsturen van het toestel naar Samsung voor fabrieksreset en vervanging van SIM-kaarten, blijft het probleem bestaan. Moet ik juridische stappen overwegen om een oplossing te vinden, dan wel een vervangend toestel (bijvoorbeeld een S25) te verkrijgen? Ik verzoek dringend om een passende oplossing.

• 210 reacties
  • Antwoord
  • 10 februari 2025

Een paar dagen geleden, las ik elders op dit forum, dat de februari Samsung update, een mogelijke oplossing geboden heeft voor de S24(+/U). Heb jij dit al geprobeerd ​@Waardeloze verbinding ?

SWkzx schreef:

Beste, 

Laatste update wat ik heb gedaan, is de december update. Nou dan ben ik benieuwd zal het installeren en afwachten, hopende op betere resultaten. Bedankt 

Reageer