Skip to main content

Hoi,

 

In oktober heb ik voor zoonlief een Nokia 7.1 aangeschaft. Eén van de redenen om specifiek voor dit toestel te kiezen was voor hem ook de beloofde smartwatch die erbij zat. Het uiteindelijk opgestuurd krijgen had al heel wat voeten in de aarde, maar uiteindelijk hadden we hem op tijd om onder de kerstbookt e leggen. Vandaag dus feest… totdat het horloge uitgepakt werd. Blijkt geen echte smartwatch te zijn maar een zgn ‘healthwatch’. Je kunt er de tijd op zien. En je kunt er kennelijk je stappen mee tellen en dat soort gein. Geen berichten, geen apps, niet bellen, etc.

Hij was teleurgesteld en ik voel me bekocht.

 

Eric

@tuckson Welkom op ons Forum! Goed dat je hier je ervaring met ons deelt. 

Jammer dat de Smartwatch niet bevalt. Omdat de actie is gesloten kan ik niet meer inzien hoe we deze aan je hebben aangeboden. Zou je je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje geven als dit is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee. 

Normaal gesproken formuleren we een korte beschrijving van het actieproduct. Stond hierbij vermeld dat die benoemde functionaliteiten wel beschikbaar zouden zijn? Ik kijk graag even met je mee. 


@tuckson Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer