Skip to main content
Beantwoord

Noodpakket opwaarderen

  • January 6, 2021
  • 2 reacties
  • 574 keer bekeken

Hallo,

wij hebben een WiFi noodpakket gekregen omdat het internet het niet deed, maar sinds vanavond doet de WiFi van het noodpakket het niet meer. We hebben het apparaatje al opnieuw aangedaan maar dat werkt niet. Is er een storing of is ons tegoed op?? We vinden het erg vervelend omdat een van ons morgen moet thuiswerken.. 

groet,

julia

*Admin: topic verplaatst naar juiste board en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hoi @JuliavanS en goed dat je hier aan de bel trekt! Het kan heel goed zijn dat het tegoed van het noodpakket op is: deze moet dan aangevuld worden. Je kunt dit regelen door met ons te bellen op het nummer 0800 0402. We zijn 7 dagen per week bereikbaar tussen 8 en 20 uur. Wij kunnen het tegoed ook voor je aanvullen: vul jij je klantgegevens in het profiel? Graag jouw klantnummer, postcode en huisnummer, simkaartnummer van het noodpakket en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. De gegevens in het profiel zijn zichtbaar voor jou en de KPN moderators. Geef je hier een seintje als jij het profiel aangevuld hebt? Dan kunnen wij voor je aan de slag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • January 6, 2021

Hoi @JuliavanS en goed dat je hier aan de bel trekt! Het kan heel goed zijn dat het tegoed van het noodpakket op is: deze moet dan aangevuld worden. Je kunt dit regelen door met ons te bellen op het nummer 0800 0402. We zijn 7 dagen per week bereikbaar tussen 8 en 20 uur. Wij kunnen het tegoed ook voor je aanvullen: vul jij je klantgegevens in het profiel? Graag jouw klantnummer, postcode en huisnummer, simkaartnummer van het noodpakket en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. De gegevens in het profiel zijn zichtbaar voor jou en de KPN moderators. Geef je hier een seintje als jij het profiel aangevuld hebt? Dan kunnen wij voor je aan de slag!


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 8, 2021

Hallo @JuliavanS Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles inmiddels is opgehelderd, maar als je nog hulp nodig hebt lezen we het graag.