Skip to main content

Ik krijg op mijn mobiel constant de melding van norton safe web over een onveilige site:

 

http://kpn.entitlements.io3.com:443/

 

maar ik heb niks open, geen app van kpn of website. Wat kan dit zijn?

Dag marcia, nee. De melding komt niet alleen via wifi internet maar tevens via het mobile netwerk.

 

hoop dat dit helpt?


Ik geef het door! Ondertussen krijg ik de melding dat het opgelost is en dat de melding niet meer voor moet komen. Kunnen jullie dit bevestigen? Dan hoor ik het graag. 

 

Als het niet opgelost is, dan geldt nog steeds onderstaande vraag:

Vanuit de techniek krijg ik de vraag of jullie gebruik maken van TP-Link HOME shield. In dat geval is de vraag of jullie in de router of de TP-link app kunnen kijken wat er geblokkeerd wordt door Home Shield. Herkennen jullie daar de melding: toegang tot http://kpn.entitlements.io3.com geblokkeerd?

 


Dag Marcia, 54 min geleden de laatste melding gehad. Maar goed nieuws om te horen. Ik laat het je weten als het nog voorkomt. Dank je wel.


Nee ik heb een Fritzbox


Hoi Marcia, ik heb mijn profiel ook bijgewerkt. Helaas heb ik vandaag nog een paar keer de blokkade gehad, dus het lijkt niet opgelost. Ik heb wel een tp-link router, maar ik zie de gevraagde blokkade daar niet in de lijst staan. En ik krijg de blokkade ook onderweg, dus zonder wifi verbinding. Misschien helpt het volgende de ict nog verder. Ik krijg de melding altijd in de nacht, zo tussen 3 en 4 uur denk ik. En altijd als ik mijn wifi verbind (bij thuiskomst). Maar dus ook op random andere momenten dat ik mijn telefoon niet gebruik. En wanneer ik ga bellen dan krijg ik de eerste paar minuten de melding wel een paar maal achter elkaar.

Alvast bedankt weer! Alies


Dag Marcia, de melding blijft helaas terugkomen.


Hoi Marcia, vrijdag einde middag telefonisch contact gehad dat het opgelost zou moeten zijn.

Helaas hier zaterdag ochtend weer een melding. In de TP link router staat de melding toegang tot kpn.entitlements.io3.com geblokkeerd. Dit heb ik vrijdag ook doorgegeven. Ik word maandag terug gebeld of ik geen meldingen meer gehad zou hebben.


H


Beste Marcia, ik krijg de melding veel minder frequent. Maar soms nog wel. Tot nu toe zo een  twee keer per dag terwijl dit een paar keer per uur was. 


Wat rot om dit te lezen allemaal! Ik heb dit wederom doorgegeven. Kunnen jullie ook nog even laten weten welke iOS versie jullie gebruiken? 


Ik gebruik iOS 17.1.1


Goedemorgen Marcia,

 

van het weekend regelmatig de melding gehad. Het is niet te voorspellen wanneer en waarom deze komt. Erg random in tijdstip en aantallen meldingen achterelkaar.

 

gr


Mijn IOS versie  is 17.1.1


Wat rot om dit te lezen allemaal! Ik heb dit wederom doorgegeven. Kunnen jullie ook nog even laten weten welke iOS versie jullie gebruiken? 

17.1.1 


Dag Marcia, helaas merk ik vandaag dat de meldingen frequenter komen gedurende de gehele dag.

 

Weten jullie wellicht al of de site idd kwaadaardig is?


Het is een vertrouwde pagina voor e-sim. Dus wat dat aangaat is er niets ergs aan de hand. Het is wel gewoon heel vervelend dat jullie de meldingen maar blijven krijgen. Vooralsnog heb ik helaas geen update. 


Goedemorgen Marcia, wellicht is het dan handiger de site te accepteren, dan komen de meldingen niet meer zoals eerder iemand zei?

kan iig geen kwaad.

gr


Het is een vertrouwde pagina voor e-sim. Dus wat dat aangaat is er niets ergs aan de hand. Het is wel gewoon heel vervelend dat jullie de meldingen maar blijven krijgen. Vooralsnog heb ik helaas geen update. 

Dag Marcia, ps ik heb geen e-sim. Viel het mij op dat ik vandaag heel frequent de melding kreeg 4 a 5 x per uur. Nu niet meer. 


Het is al even stil in het topic, ik hoop dat dit een goed teken is. Hoe staat het ervoor nu allemaal? 


Het is al even stil in het topic, ik hoop dat dit een goed teken is. Hoe staat het ervoor nu allemaal? 

Helaas het is nog niet weg. Wel minder een paar keer per dag.


Dinsdag geen melding, woensdag 2, donderdag 1, maar gisteren weer 7 meldingen. Dus helaas is het niet weg. Ik heb ook geen E-sim.


De meldingen bleven maar komen met donderdag als hoogtepunt met veel meldingen. Ik heb de site geaccepteerd , dus geen meldingen meer en verder ook geen problemen.


Helaas hier ook nog steeds meldingen.


Ik ga het opnieuw doorgeven! Fijn dat de site accepteren er wel voor gezorgd heeft dat de meldingen stoppen. Dat is vooralsnog steeds de workaround voor dit probleem.