Skip to main content
Beantwoord

nota abonnement mob. tel. maand mri 2019

  • March 3, 2020
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Graag mailen

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @DTA welkom op het forum! Ik begrijp dat je de factuur van Mei 2019 graag per mail wilt ontvangen. Ik kijk graag even met je mee! 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Zou je hierbij ook je 06-nummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van je iban willen toevoegen in het vak “persoonlijke opmerkingen”?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @DTA welkom op het forum! Ik begrijp dat je de factuur van Mei 2019 graag per mail wilt ontvangen. Ik kijk graag even met je mee! 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Zou je hierbij ook je 06-nummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van je iban willen toevoegen in het vak “persoonlijke opmerkingen”?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!