Skip to main content

Hoezo klant vriendelijk ?

Kan nog niet eens een mailtje sturen. 

Bellen heeft geen nut , want dan weet niemand niks.

Ik krijg dus vanmorgen om 08.00 uur een berichtje van KPN dat ik 75 % van bel en sms tegoed heb verbruikt.

Dit is s iets van de laatste paar maanden.

Ik krijg steeds op onverwachte tijden terwel ik met telefoon niet gebruik ineens een berichtje over dat ik mijn beltegoed aan het verbruiken ben.

Maar dit is het toppunt.

Het is net 1 april en ik lig gewoon nog te slapen en krijg fan een berichtje dat ik dus 75 % heb verbruikt.

Ik heb hierover gebeld maar bij KPN weten ze van niks.

En een mailtje sturen kan dus niet ofzow.

Is zwaar irritant en ook klantonvriendelijk.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?

Ik hoor het graag.

Misschien weet iemand wat er aan de hand is.

Mvg

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Waarschijnlijk heb je een app draaien die constant data verbruikt. Het is dus zaak om daar goed naar te kijken.  Op je telefoon kan je vaak het verbruik per app zien. Overigens zijn de meeste grote bedrijven niet meer per mail bereikbaar. Logisch want behalve zinvolle mail komen er veel zinloze en haatmails binnen.


Bedankt voor de reacties.

Maar het is mij onduidelijk of me bel en sms bundel dan ook voor data wordt gebruikt.

Ik ben gewoon thuis met WiFi en ik lig te slapen en het is de eerste van de maand maar toch heb ik 75 % verbruikt en wordt hiervoor wakker ge-smst om 08.00 uur.

Ik denk toch wel zeker dat er een foutje bij KPN zit.

Ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt in de kpn winkel , Hopenlïjk geeft dit duidelijkheid. 

Mocht ik wat wijzer worden laat ik dat hier nog wel even weten.

Mvg


Hallo.

Ben bij de kpn winkel geweest , en hun snapte het ook niet.

Heb nu een nieuwe simkaart en ook maar meteen een nieuwe telefoon.

Uiteindelijk heb ik dus ook mijn abonnement verlengd en verhoogd naar onbeperkt bellen en sms'en. 

Dit was hun tip om van die berichtjes af te komen.

Achteraf lijkt het wel of dit het opgezette plan was .

Dus plan geslaagd zou ik zeggen.

Ik heb geen zin om me hier verder in te verdiepen en besluit om dit als verdachte omstandigheden te bestempelen.

Misschien dat er hier meer mensen met deze ervaring zijn , dan hebben ze misschien iets aan mijn berichtje ter overweging.

Mvg.