Skip to main content

Klacht op mijn ***   te veel fraude nummers uit buitenland   verder veel onbekende nummer waar ook crimineel gedrag bezit .onbekent neem ik niet meer op , vind mijn 06 gebel te duur worden , verder verbied ik k pn , ook wel ,om geen enkelen betaling te doen aan derden en mij eerst te laten weten  wie wat en hoe . Ook wil ik een gespecificeerde rekening maandelijks .  M v g 

 

Admin: 06-nummer in profiel gezet en eigen topic voor je aangemaakt

Tsja als je je telefoonnummer zo makkelijk op internet gooit dan kan je verwachten dat het misbruikt wordt. De halve wereld ziet hier je nummer staan. 


De vraag kun uw dit van jullie uit blokken op internet dan m'ag dat . Ik weet niet hoe dat moet .


Een moderator gaat dit verwijderen straks. Komt goed.


Dankjewel alvast 


Hi @Huub53. Ik zou je willen vragen de stappen te volgen op onze pagina voor het melden van telefonische overlast. Daarnaast hebben we ook een pagina met tips voor het voorkomen en tips tegen telefonische overlast. Mocht het uit de hand lopen en helpen de stappen niet, bijvoorbeeld bij gerichte overlast, kunnen we eventueel als laatste redmiddel het telefoonnummer wijzigen. Voorlopig zou ik je eerst willen vragen de bovenstaande stappen uit te voeren.