*Admin: Reacties afgesplitst , eigen topic voor je vraag aangemaakt
*Admin: Reacties afgesplitst , eigen topic voor je vraag aangemaakt
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Thomas Yates , Je hebt het over je 06 nummer koppelen aan mijn account. Dit stukje is mij niet helemaal duidelijk. Het is niet nodig om een privébericht te sturen. Als je jouw orderbevestiging nodig hebt, dan kan ik je die mailen. Zou je daarvoor je 06-nummer, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Geen probleem @Thomas Yates ! De vraag die Jordan stelde ging over de galaxy buds, daarom heb ik je reactie even afgesplitst. Het koppelen van een nieuw product in MijnKPN gaa niet via de app. Je kan hiervoor de website variant van MijnKPN gebruiken, eenmaal ingelogd zie je dan een optie voor 'Product koppelen'. Je kiest dan voor de juiste optie, afhankelijk van het product krijg je een verificatie SMS (mobiel nummer koppelen), of moet je jouw klantnummer / laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer invullen om de koppeling te voltooien! Je kan het product daarna wel zien Ă©n wijzigen via de app, maar koppelen moet dus even via de website! Hopelijk kom je er zo wel uit. Wil je mij op de hoogte houden? Als er iets onduidelijk is dan hoor ik het graag.
Geen probleem! Aan de hand van je gegevens lees ik dat de overeenkomst al gemaild is. De oplossing is gedeeld in dit topic. Ik zie dat je daar ook al gereageerd hebt, dus ga ik ervan uit dat het nu helemaal goed komt. Als dat niet het geval is, dan hoor ik het graag van je 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.