Skip to main content

@Erwin_ ik heb hetzelfde probleem. Zou jij me kunnen helpen? 
De telefonische helpdesk van KPN geeft me alleen als optie dat ze mijn nummer kunnen veranderen en hopen dat het opgelost is. Maar ik ben juist overgestapt mét behoud van nummer. Dus een ander nummer wil ik niet.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi @Bas16841, welkom bij ons op het forum. Ik ben niet Erwin, maar je vindt het vast niet erg als ik met je meekijk 🙂

Ik kan me voorstellen dat je jouw nummer wilt behouden, iedereen kent dat nummer en weet je daarop te bereiken. Veranderen is dan niet handig. 

Wat er precies speelt in jouw geval kan ik nog niet zeggen, ik heb geen gegevens van je. Zou je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer) kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? 


@Jasper yes, alle behalve IBAN ingevuld (hier was geen invulveld voor).
Groeten, Bas


Die laatste 3 cijfers IBAN kan in vak persoonlijke opmerkingen. 😉

Bijvoorbeeld zo

IBAN 321


Je kunt de laatste 3 cijfers van de IBAN inderdaad bij 'Persoonlijke opmerkingen’ zetten zoals Peter al noemt, @Bas16841. Zonder dat kan ik het abonnement er niet bij pakken en niet met je meekijken.


@Jasper okay, ik heb het toegevoegd 


Merci, ik heb  daarmee voor je gekeken en ik zie zo ook geen gekke dingen. Kan je jouw simkaart eens in een ander toestel doen en kijken of het probleem dan ook speelt als je gebeld wordt?

Ik ben ook benieuwd welk merk en model toestel je hebt, mocht het nodig zijn om de technische dienst hier naar te laten kijken kan ik dat erbij doorgeven.