Hey forumleden,
Laat ik gelijk beginnen met dat ik geen vraag voor hulp heb, maar meer een vraag om bevestiging wie correct is.
Het huidige mobiele-abbo (Simyo) van mijn vrouw staat nog op de naam van haar ouders. Nu wouden haar ouders van dat abbo af en wouden ze dat wij zelf haar abbo gingen regelen etc, terecht en zeer begrijpelijk, maar nu komen we in gebied waar menings verschillen over is.Volgens haar ouders moet ze alleen nieuw nummer aanvragen omdat niet mogelijk is om nummer over te nemen en onder andere naam te zetten. Nu was ik overtuigd van het tegendeel, dat juist vrij makkelijk was om nummer over te nemen. Mijn vrouw en ik hebben dus paar weken geleden via belsimpel gekeken worden of mogelijk was om haar nummer over te nemen of dat we inderdaad nieuw nummer nodig hadden. Hier hebben wij toen met succes en zonder al te grote moeite haar nummer meegenomen naar een nieuw KPN-abbo, die binnenkort overgaat.
Nu het punt, de ouders geloven nog steeds niet dat het kan en verdenken mij nu beetje van dat ik rare fratsen heb uitgevoerd of aan frauderen ben, simpel en alleen omdat het gelukt is met nummer overzetten.
Kon op google eigenlijk wel antwoorden vinden die mijn kant bevestigen maar dit zijn allemaal antwoorden van 9/10 jaar geleden.
Zou iemand (en dan liefst een medewerker) kunnen bevestigen dat ik niks vreemds heb gedaan.
Mvg rgt Gerritsen