Skip to main content
Hallo, ik heb alles in 1 en twee mobiele tel nummers op 1 adres. Toch kan ik geen MB's delen. Als ik op u bent compleet klik zie ik alleen mijn eigen mobiele nummer en niet die van mijn partner. Als ik deze wil toevoegen krijg ik een melding dat dit niet kan.



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid



Hoi @elhon, Als je een internet abonnement bij ons afneemt i.c.m. twee mobiele telefoonnummers die geregistreerd staan op hetzelfde adres, zou je mb's moeten kunnen delen. Ik kan nagaan waarom het niet lukt om het nummer van je man toe te voegen een KPN compleet. Zou je daarvoor de 06-nummers met de bijbehorende klantnummers en je postcode, huisnummer willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan stuur ik je z.s.m. een reactie met een verklaring en hopelijk een oplossing.


Gedaan onder persoonlijke opmerkingen.
Goedemorgen @elhon, Ik heb het nummer van je partner toegevoegd aan KPN Compleet. Hij maakt vanaf nu gebruik van de voordelen. Je kunt dit controleren in MijnKPN. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten? Anders wens ik jullie een heel fijn paasweekend.🐰
Hoi @elhon, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je inmiddels gebruik maakt van de KPN Compleet voordelen. Anders hoor ik het graag!
Ja het is gelukt, dankjewel!
Graag gedaan @elhon! Fijn om te lezen dat het nu allemaal werkt. Als je in de toekomst nog eens een vraag hebt, zien we je graag weer terug op het forum. Voor nu wens ik je een fijne avond.