Skip to main content

Goedemorgen,

ik had een vraag,

ik heb jaren een Telfort simkaart gehad, niets aan de hand.
nu heb ik een kpn simkaart erin

heb de Samsung A70,als ik nu Bel krijg  iedereen op eens te zien dat ik een privé nummer heb.

terwijl het bij mijn man wel zijn nummer wordt mee gezonden,die heeft ook een simkaart van kpn.
alle instellingen zijn het zelfde het zelfde en nummer herkenning staat aan.

dus daar kan het niet aan liggen.

wie weet hoe dit komt?
 

 

 

Hoi @Angeliek vd v,

Welkom op het KPN Forum! Begrijpelijk dat je wilt dat je 06-nummer wordt meegezonden bij uitgaande oproepen, voor veel mensen is het wel zo prettig om te kunnen zien wie er belt. Of je 06-nummer wordt meegezonden bij een oproep, kan je instellen via de instellingen van je toestel.

Bij de meeste Android toestellen vind je dat in de Telefoon app. Ga via Instellingen (achter de drie puntjes) naar Aanvullende services. Dan staat daar de optie Beller-id weergeven (tonen/verbergen/netwerk-standaard). 

Eventueel kan je de instelling daar eerst aanpassen naar “verbergen”, je toestel herstarten, daarna de instelling aanpassen naar “tonen” en wederom je toestel herstarten. Daarna zal het moeten werken. :slight_smile:


Goedemorgen heine,

helaas hebben we dat stappen plan al honderde keren door lopen.

en een slimme kpn medewerker,zei je voicemail instellen ,staan niet goed.

dus 2 keer toestel naar fabrieksinstellingen gezet.andere dingen die weer weg waren.

gelukkig belde er iemand van de technische dienst van kpn vandaag

en wat bleek er stond bij hun een instelling uit, waardoor het nummer niet mee werden gezonden. 
dank je wel meneer van de technische dienst. Het werkt weer

nu mijn telefoon weer goed krijgen.

 


Frustrerend dat het kennelijk wel de nodige moeite heeft gekost, maar gelukkig dat het na hulp van de technische dienst is opgelost. Bedankt voor het laten weten! :slight_smile:


Reageer