Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud

  • August 18, 2020
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Ik heb 1 september een nieuwe baan. Mijn werkgever heeft T-mobile als provider. Wat moet ik doen om mijn nummer van KPN te behouden? 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Robert, welkom op het forum. 

Alles wat jij moet doen is je werkgever laten weten dat je je nummer wilt behouden. Zij zetten dan dit proces in gang. Het kan zijn dat jij een verzoek krijgt om via een sms een akkoord te geven, maar dit zie je vanzelf. 

Het is wel belangrijk dat je niet meer in een jaarcontract zit, anders krijg je namelijk een boete. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 20, 2020

Hi Robert, welkom op het forum. 

Alles wat jij moet doen is je werkgever laten weten dat je je nummer wilt behouden. Zij zetten dan dit proces in gang. Het kan zijn dat jij een verzoek krijgt om via een sms een akkoord te geven, maar dit zie je vanzelf. 

Het is wel belangrijk dat je niet meer in een jaarcontract zit, anders krijg je namelijk een boete.