Skip to main content

Mijn nummerbehoud zou gister geregeld worden, maar bellen gaat nog steeds via mijn oude provider.

Is daar een reden voor?

Hoi @samoomen ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Hoi @samoomen ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Gegevens zijn ingevuld


Bedankt voor je gegevens @samoomen, je nummer komt op 18-09-2020 naar ons toe, over een maand dus. Tot die tijd kun je je huidige nummer nog via je oude provider gebruiken. Die moet tot die tijd ook nog actief zijn!


Bedankt voor je gegevens @samoomen, je nummer komt op 18-09-2020 naar ons toe, over een maand dus. Tot die tijd kun je je huidige nummer nog via je oude provider gebruiken. Die moet tot die tijd ook nog actief zijn!

 

Got it! Is het mogelijk om mijn oude simkaart van mijn oude telefoon tijdelijk in mijn nieuwe telefoon te doen totdat mijn nummer is overgedragen. Anders moet ik namelijk met 2 telefoons rondlopen.


@samoomen dat moet geen probleem zijn 🙂 iedere simkaart zou tegenwoordig in ieder toestel moeten werken!


@samoomen dat moet geen probleem zijn 🙂 iedere simkaart zou tegenwoordig in ieder toestel moeten werken!

Top, thanks voor je hulp!