Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud bij faillisement

  • January 28, 2020
  • 4 reacties
  • 222 keer bekeken

Het bedrijf waar ik al 23 jaar voor werk gaat helaas failliet.

Nu probeer ik het nummer dat ik dus ook al zolang heb over te nemen. Dat kan alleen als ik het resterende abonnements bedrag als boete betaal. De boete geldt niet als ik overstap naar een andere service provider. Maar dan kan het pas overgenomen worden na einde contract, en pas aangevraagd max 120 dagen voor einde contract. Het contract loopt nog 10 maanden, 

Dat betekend dat ik nog 10 maanden moet wachten tot ik mijn “eigen” nummer weer kan gebruiken maar ik kan dat pas over 7 maanden regelen. Dan is het faillisement al lang afgerond en het nummer niet meer van de zaak.

Dus ik moet 324 Euro betalen voor mijn eigen nummer en dan óók nog een abonnement erbij afsluiten,

Is er nou geen enkele mogelijkheid om het nummer over te nemen bij een faillisement ?
 

Mike

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @mvrossum ,

Je kunt jouw vraag beter stellen op het zakelijke forum. https://zakelijkforum.kpn.com

De moderators hier hebben geen inzage in de zakelijke administratie van KPN. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 28, 2020

Hallo @mvrossum ,

Je kunt jouw vraag beter stellen op het zakelijke forum. https://zakelijkforum.kpn.com

De moderators hier hebben geen inzage in de zakelijke administratie van KPN. 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 30, 2020

Hallo @mvrossum Ik sluit me bij Noordzee's advies aan. Ik kan als moderator van het Forum voor de consumentenmarkt helaas heel weinig voor je betekenen. De collega's van de zakelijke markt kunnen dat hopelijk wel. Ik hoop van harte dat het in orde komt! 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 3, 2020

@mvrossum 

Ben je inmiddels geholpen op het

zakelijke forum?https://zakelijkforum.kpn.com

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2020

@Noordzee , wel geholpen, niet opgelost.

Bedankt.

 

Mike