Skip to main content

Voor mijn zoon op belsimpel.nl gekeken wat voor hem de beste oplossing zou zijn om een telefoon met abonnement aan te schaffen. Ik heb daarbij in het nummer behoud venster zijn prepaid KPN nummer (...) ingevuld. Uiteindelijk terecht gekomen bij Ben en daar een abonnement afgesloten met nummerbehoud.

Na het afsluiten krijg ik van Ben de melding dat voor dit nummer al nummerbehoud is aangevraagd???

Alleen kan ik niet achterhalen waar dit weg komt, mogelijk bij zijn huidige provider KPN.

Kunnen jullie mij hier verder mee helpen?

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Hi @Patrick Maathuis, welkom op het forum!

Ik zie geen nummerbehoud verzoek voor dit nummer, vanaf onze kant is er dus niks dat nummerbehoud in de weg zal staan :slight_smile:

Je geeft aan dat je op de website van Belsimpel bezig bent geweest, en daar zijn nummer in hebt gevuld bij het nummerbehoud venster. Wellicht is daardoor iets mis gegaan? Zou je eens contact willen opnemen met Belsimpel om te vragen of er daar iets in de systemen staat?


Hi @Patrick Maathuis, ik heb niks meer van je gehoord en ga er van uit dat je dit via Belsimpel of Ben hebt weten te regelen! Ik sluit hierbij dit topic :slight_smile: