Skip to main content

Ik heb mijn abonnement bij T-mobile eerder opgezegd/afgekocht ivm ontevredenheid. Mijn nummerbehoud bij KPN zou pas 24-3-21 ingaan, echter loopt mijn contract bij T-mobile nu af op 5-3-21. Met de klantenservice kom ik er niet uit, maar het moet toch wel mogelijk zijn om deze datum te verzetten?

Hoi @Martijngelderen ! Welkom op ons forum!

Ik wil graag met je kijken naar de mogelijkheden of we jou nummer eerder kunnen overnemen van T-Mobile. Zou je hiervoor je profiel kunnen invullen? Je mag bij het opmerkingenveld wel de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer zetten, het mobiele nummer waar het om gaat en het klantnummer van T-Mobile. Geef je hier een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek kan gaan voor je? :mag:


Hoi @Martijngelderen ! Welkom op ons forum!

Ik wil graag met je kijken naar de mogelijkheden of we jou nummer eerder kunnen overnemen van T-Mobile. Zou je hiervoor je profiel kunnen invullen? Je mag bij het opmerkingenveld wel de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer zetten, het mobiele nummer waar het om gaat en het klantnummer van T-Mobile. Geef je hier een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek kan gaan voor je? :mag:

Hoi Nico,

Het profiel is ingevuld, alvast dank voor de moeite!

 


Dankje @Martijngelderen !
Ik denk dat ik goed nieuws voor je heb. Ik heb een magische toverstaf wat rondgezwaaid (lees: enkele contacten aangesproken :joy: ) en jouw nummer gaat vandaag  (dinsdag 23 februari) al over naar ons!
Zo rond 11:00 in de ochtend zal dat zijn. Als je tegen die tijd je KPN simkaart in je toestel zou willen doen.

Laat maar even weten of het gelukt is.
 


Beste @Nico_ ,

In december was de actie onbeperkt bel/sms en data voor €25 per maand. Nu zie ik dat ik een abonnement van 25gb heb? Terwijl ik unlimited aangeklikt heb? Is dit nog recht te trekken? Ik heb juist daarvoor gekozen!

 

Groet,

Martijn.


Hoi @Martijngelderen Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad. Het is inderdaad tijdens de 1e maand van een abonnement niet mogelijk om het abonnement aan te passen. Dat kan "pas” vanaf 23 maart.
Waar ik nog wel een vraagteken bij zet, Husselvoordeel krijg je als je vaste en mobiele diensten hebt van ons. Klopt het dat er geen vaste diensten van ons op jouw adres zijn? Zonder vaste diensten komt een unlimited abonnement op €35,- uit omdat je dan geen recht hebt op de €7,50 Husselkorting.


@Nico_,

 

Er is xs4all aanwezig op het adres, naar mijn weten moet het dan ook verrekend worden? Er was in december toch een actie met unlimited?

 

Groet,

Martijn


Wanneer je XS4ALL en KPN combineert, dan kom je in aanmerking voor XS4ALL compleet. Je kunt je hiervoor aanmelden via XS4ALL.