Skip to main content

Beste kpn

ik ben een tijdje geleden overgestapt naar kpn met nummerbehoud.

ik heb uiteindelijk een simkaart binnengekregen en geactiveerd, er stond duidelijk bij dat de annulering van mijn oude provider Odido automatisch ging waar ik heel blij mee was.

nu krijg ik een mail dat mijn nummerbehoud niet door kan gaan en ik een nieuw nummer krijg zonder enig overleg. En er staat bij dat het nieuwe nummer in gaat op… en dan staat er verder geen datum bij.

ik wil vragen of dit opgelost kan worden zodat ik toch mijn oude nummer kan behouden, want vind dit niet kunnen.

mvg

Timo

Hoi @TimoSchuiling 

Was jouw abonnement bij Odido al contractvrij, m.a.w. was de vaste contractperiode van 1 of 2 jaar al voorbij? Pas vanaf 4 maanden voor het einde kan je de overstap met nummerbehoud gaan regelen.

Heb je al een sms van KPN gekregen met de vraag om het nummerbehoud te bevestigen en heb je dat gedaan door een sms JA naar 6688 te sturen?

Bel morgen vanaf 08.00 uur met KPN klantenservice op 0800-0402 om antwoord op je vragen te krijgen, dat gaat het snelste.


Nou dat is dus ook nog een probleem geweest ik probeer het bericht JA te sturen maar ik kan het bericht niet verzenden.

zal daar het probleem bij liggen?

heeft u een idee hoe ik wel berichten kan versturen?


Als je geen bericht JA naar 6688 hebt kunnen sturen speelt dat vrijwel zeker een rol.
Dan is 't het beste om morgen klantenservice te bellen, die kunnen nummerbehoud dan hopelijk nog regelen.


Als ik JA app naar 6688 krijg ik te horen ‘operation failed’. Overmorgen wordt mijn mobiel toegestuurd, morgen kan ik KPN pas bellen. Gaat het nog goedkomen met mijn nummerbehoud? 


@MonicaT de enige die je dat kan vertellen is de klantenservice.

Hier op het forum zitten vooral medeklanten en die helpen elkaar.

Medewerkers pakken vragen op op binnenkomst.


Reageer