Skip to main content

Hoi,

Werkgever belt met KPN Zakelijk voor nummerbehoud. Kan niet, want dat moet ik volgens KPN Zakelijk zelf regelen. Abonnement afgesloten bij KPN consument incl nummerbehoud, porteerdatum, early termination en klantnummer werkgever. Inmiddels telefoon ontvangen en contract met 'oude' juiste nummer. In de KPN App staat echter een nieuw nummer. Werkgever belt met KPN Zakelijk en RoutIT en krijgt te horen dat KPN consument iets fout heeft gedaan. Maar wat, dat weet niemand. Inmiddels hang ik al 3 weken met KPN Consument aan de bel. De K van KPN staat voor mij inmiddels voor iets heel anders dan Koninklijke

Hoi @josy144, welkom bij ons op het forum. Het overnemen van het nummer gaat niet van harte begrijp ik! Hoe en wat precies is voor mij ook niet te zeggen doordat er geen gegevens op je profiel staan. 

Als je een abonnement met nummerbehoud aanvraagt krijg je altijd eerst een tijdelijk nummer, wat dat betreft zou het nieuwe nummer in de MijnKPN app dus kunnen kloppen. Na de datum waarop het nummer overgenomen wordt zou dat dan moeten veranderen. Op basis van je bericht lijkt het daarom te gaan.

Je hebt al contact gehad met 0800-0402 begrijp ik? Is daarbij al wel iets in gang gezet hiervoor? Als er al iets loopt kunnen we dat het beste afwachten, anders is er een kans dat we onbedoeld vertraging komt. En die is er al genoeg begrijp ik.


Hoi Jasper,

Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb mijn profiel bijgewerkt. 

Tijdens laatste contact met 0800-0402 is de aanvraag voor nummerbehoud opnieuw ingediend en de medewerker heeft toegezegd mij morgen 19-12 terug te bellen om te kijken of het nu wel goed is gegaan. (maar dit is al 3x geprobeerd en ik word nooit teruggebeld).

Ik had via dit Forum eigenlijk de hoop dat iemand zowel in het systeem van KPN Zakelijk als van Consument kan kijken om te zien wat er precies fout is gegaan. 

Maar goed, ik wacht morgen dan even af.


Wij kunnen de systemen van KPN Zakelijk ook niet bekijken, dus dat valt weg als optie. Ik heb gezocht op het nummer, en het lijkt erop dat jouw nummer gisteravond rond een uur of 10 mee is genomen en actief is geworden. Het lijkt met de handelingen van de laatste collega gelukt te zijn dus.