Skip to main content

hoi,

 

ik heb een vraag ik heb een abbo afgesloten met een iphone 11 met nummerbehoud nu heeft mijn provider het afgewezen om het nummer over tezetten imv contract , nu heb ik al 3x gebeld en steeds vertellen ze dat ze zo spoedig mijn vervang nummer opsturen en het abbo starten , na 7 dagen heb ik nog niks gehoord

Hallo @Enziomeijlof Dank voor je bericht. Om alles duidelijk te hebben. Je wilde bij ons een abonnement nemen, inclusief nummerbehoud. Alles was al geregeld en je hebt het toestel al ontvangen? Echter is het verzoek tot overname van je nummer afgewezen, omdat je nog een lopend contract bij je eigen provider hebt. Je wilt nu dat het tijdelijke nummer dat je van ons hebt gekregen, in afwachting van nummerbehoud, definitief je nummer wordt? Klopt dat? 

Dat betekent wel dat je dus een tijd lang twee abonnement hebt lopen en je straks je huidige nummer kwijt bent. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @Enziomeijlof Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Kan ik je nog helpen of is alles inmiddels opgehelderd? 


 Antw op bart

dankuwel voor de service het klopt inderdaad dat ik  tijdelijk met twee abbo moet rond lopen na langs gaan bij kpn ben ik zo geholpen


Reageer