Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud na 6 maanden ingang van contractant

  • March 5, 2020
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

AJ25
Nieuwkomer

Ik heb op dit moment een abbonoment bij vodafone maar ik wil overstappen naar kpn. Mijn abbonoment loopt pas over 6 maanden af maar ik wil nu al overstappen om gebruik te maken van de aanbieding voor de nieuwe samsung s20 ultra. Dus dan zou ik 2 abbonomenten hebben. Nu vraag ik me af of ik het nummer dat ik bij vodafone heb over 6 maanden dan kan laten overlopen naar het abbonoment bij kpn.

Alvast bedankt voor jullie tijd!

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bart_

Dag @AJ25 Welkom hier op het KPN Forum! Ik wil je vanzelfsprekend dolgraag als klant. Ik wil ook niet zeggen dat het onmogelijk is om dit te doen, maar je maakt het jezelf met een dergelijke constructie niet makkelijk en goedkoper ben je een dubbel abonnement sowieso niet uit. Je kunt bij ons tot 120 dagen voor het einde van je huidige contract nummerbehoud aanvragen. Dat is ongeveer 4 maanden van te voren en ik denk dat het handiger is om die route te volgen. Dan weet je zeker dat je nummer goed wordt overgezet: je bespaart jezelf de twee maanden dubbele kosten en je loopt minder risico dat onverhoopt toch iets misloopt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2020

Dag @AJ25 Welkom hier op het KPN Forum! Ik wil je vanzelfsprekend dolgraag als klant. Ik wil ook niet zeggen dat het onmogelijk is om dit te doen, maar je maakt het jezelf met een dergelijke constructie niet makkelijk en goedkoper ben je een dubbel abonnement sowieso niet uit. Je kunt bij ons tot 120 dagen voor het einde van je huidige contract nummerbehoud aanvragen. Dat is ongeveer 4 maanden van te voren en ik denk dat het handiger is om die route te volgen. Dan weet je zeker dat je nummer goed wordt overgezet: je bespaart jezelf de twee maanden dubbele kosten en je loopt minder risico dat onverhoopt toch iets misloopt. 


AJ25
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 6, 2020

@Bart_ Doe ik dat, bedankt voor je reactie! Klant wordt ik sws.:grin:


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 6, 2020

Yes! Dat klinkt goed. Van harte welkom alvast, @AJ25Â