Skip to main content

Ik heb op dit moment een abbonoment bij vodafone maar ik wil overstappen naar kpn. Mijn abbonoment loopt pas over 6 maanden af maar ik wil nu al overstappen om gebruik te maken van de aanbieding voor de nieuwe samsung s20 ultra. Dus dan zou ik 2 abbonomenten hebben. Nu vraag ik me af of ik het nummer dat ik bij vodafone heb over 6 maanden dan kan laten overlopen naar het abbonoment bij kpn.

Alvast bedankt voor jullie tijd!

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Dag @AJ25 Welkom hier op het KPN Forum! Ik wil je vanzelfsprekend dolgraag als klant. Ik wil ook niet zeggen dat het onmogelijk is om dit te doen, maar je maakt het jezelf met een dergelijke constructie niet makkelijk en goedkoper ben je een dubbel abonnement sowieso niet uit. Je kunt bij ons tot 120 dagen voor het einde van je huidige contract nummerbehoud aanvragen. Dat is ongeveer 4 maanden van te voren en ik denk dat het handiger is om die route te volgen. Dan weet je zeker dat je nummer goed wordt overgezet: je bespaart jezelf de twee maanden dubbele kosten en je loopt minder risico dat onverhoopt toch iets misloopt. 


@Bart_ Doe ik dat, bedankt voor je reactie! Klant wordt ik sws.:grin:


Yes! Dat klinkt goed. Van harte welkom alvast, @AJ25 


Reageer