Skip to main content

Ik ben overgestapt naar kpn , Vodaphone was mijn andere Provider! Waarom is mijn abonnement bij Vodaphone niet beëindigd? Jullie zouden dat toch regelen bij kpn? Groet Julitta 

Alleen als je in de winkel of via de website voor de overstap service hebt gekozen. 


Hoi @Julitta 

Wil je het snel weten dan kun je altijd even bellen 0800 0402 
Of onder kantoortijd chatten via de LiveChat functie
Wil je dat webcare er naar kijkt vul dan even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  in wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Beste @Julitta, welkom! Heb je inmiddels contact met ons gehad? Je hebt inderdaad aangegeven dat je over wilt met nummerbehoud? Dit staat ook in de orderbevestiging? Of wilde je je nummer niet meenemen, maar wel je abonnement bij Vodafone opzeggen? Dat is, voor mobiele diensten, iets wat je zelf moet doen, voor zover ik weet. Alleen bij het aanvragen van nummerbehoud, zorgen we ervoor dat het abonnement bij de huidige provider opgezegd wordt. 

 

Als we nog iets voor je kunnen betekenen, wil je dan inderdaad je forumprofiel aanvullen? We helpen je er graag verder mee. 


Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat alles inmiddels opgelost is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.