Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud naar Tele2 lukt niet, KPN geeft aan dat ik nog binnen contract ben.

  • March 10, 2020
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

jullie zijn samen gegaan met telfort en ik wil nu graag samen gaan met tele2. nu heeft tele2 geprobeerd mijn nummer mee te nemen maar geven jullie hier geen akkoord voor. Nu ben ik al lang en breed door mijn contract heen, maar geven jullie aan dat ik nog niet in het vier maanden verleng termijn zit. Ik heb mijn abonnement niet gewijzigd in de tussentijd en heb het abonnement al jaren, graag wil ik mijn nummer dus alsnog meenemen.

bvd! 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @r2daoxy, welkom op het forum! Ik heb de titel van het topic aangevuld voor de vindbaarheid. Wat gek dat wij aangeven dat je nog binnen contract zit als het termijn hiervan volgens jou allang verlopen is. :confused: Ik kijk graag na hoe dit zit. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, het 06-nummer waar het om gaat, de naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de KPN moderators hier. Als je een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik aan de slag! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 12, 2020

Hoi @r2daoxy, welkom op het forum! Ik heb de titel van het topic aangevuld voor de vindbaarheid. Wat gek dat wij aangeven dat je nog binnen contract zit als het termijn hiervan volgens jou allang verlopen is. :confused: Ik kijk graag na hoe dit zit. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, het 06-nummer waar het om gaat, de naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de KPN moderators hier. Als je een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik aan de slag! 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.