Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud: nummer wordt niet herkend

• 3 maart 2025
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb nummerbehoud aangevraagd, en alles is tot nu toe goed gegaan, alleen merk ik dat het telefoonnummer die ik in m'n mijnkpn wil zetten niet wordt herkend?

Telefoonnummer is ***************** , en tot nu toe heb ik constant de melding gekregen dat het telefoonnummer niet vindbaar is bij KPN, terwijl de overstap datum wel vandaag valt.

Ook ontvang ik nu geen SMSjes meer.

Ik hoop dat hier zsm naar kan worden gekeken.

Admin: aangepast ivm privacy klant

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Inhabitence 

Welkom op de community van KPN en bij KPN.

Het beste kun je 24 uur wachten, voordat je jouw 06-nummer kunt toevoegen aan Mijn KPN account.
Bij nummerportering wordt er op de achtergrond veel verwerkt door de systemen van KPN, waardoor het systeem nog niet direct jouw 06-nummer herkent als zijnde een KPN 06-nummer.

Het gehele proces kan tot 24 uur duren, voordat het is afgerond.
Dus vandaar ook het advies om het over 24 uur nog eens te proberen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Inhabitence 

Welkom op de community van KPN en bij KPN.

Het beste kun je 24 uur wachten, voordat je jouw 06-nummer kunt toevoegen aan Mijn KPN account.
Bij nummerportering wordt er op de achtergrond veel verwerkt door de systemen van KPN, waardoor het systeem nog niet direct jouw 06-nummer herkent als zijnde een KPN 06-nummer.

Het gehele proces kan tot 24 uur duren, voordat het is afgerond.
Dus vandaar ook het advies om het over 24 uur nog eens te proberen.