Skip to main content

Hi,

Ik heb nu al heel wat telefoontjes met jullie klantenservice gehad, maar niemand heeft schijnbaar de oplossing. Dit is de case:

Ik heb al jaren een prive internet en tv abo en daarnaast een kpn sim only abo (oud telfort).

Circa 3 weken geleden wilde ik deze overzetten naar kpn 1 mkb voor mijn bedrijf. Helaas was de accountmanager vergeten te melden dat ik dan aan een 36 maanden contract vast zat. Om deze reden heb ik de overstap toen geannuleerd. Helaas had de accountmanager de overstap al doorgevoerd en werden mijn abonnementen al overgezet. Hierdoor moest hij de overzetting dus terugdraaien en hier is waar het mis gaat.

Ik wil nu namelijk met mijn mobiel overstappen naar Lebara, maar schijnbaar zit mijn mobiele nummer al in een nummerportering. (Ik vermoedt zelf van kpn naar kpn 1 mkb). Helaas hebben de 4 verschillende kpn medewerkers die ik al aan de lijn heb gehad, mij niet verder kunnen helpen en niemand kan zeggen hoe het nu verder moet.

Lebara kan mijn nr niet overnemen omdat zij dezelfde nummerportering melding zien als ik zelf op de lebara nummerbehoud pagina.

@Kpn is er iemand die kan uitvinden waar mijn nummerovername precies op vast hangt en dit svp wil vrijgeven? Hoor graag wie ik daar specifiek voor moet hebben, want de algemene helpdesk kan helaas niets betekenen.

Bijvoorbaat dank.

Mvg,

Mark

@MarkLa Welkom op het forum. 

Wat een bijzondere en irritante situatie. Ik durf ook niet direct te zeggen hoe we dit kunnen oplossen. 

Ik vermoed dat dit iets is wat via onze mobiele technische dienst zal moeten, omdat de portering wellicht ergens is vastgelopen. 

Zou je je forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen, en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kunnen wij uitzoeken wat de vervolgstap is. 


 

 

@Rutger_

Hi Rutger,

Dank voor jouw reactie.

Mijn profiel is aangevuld.

Ik hoor graag over de vervolgstap, zodat ik mijn nummerbehoud kan doorzetten naar Lebara. Alvast bedankt.

Mvg,

Mark 


@Rutger_ @Kpn 

Volgt er nog reactie?

 


Bedankt voor  je gegevens @MarkLa, ik heb er ook even een blik op geworpen maar kan net als onze telefonische collega's zien dat de uitportering naar MKB er nog in staat. Ik kan me voorstellen dat dit de uitportering naar Lebara in de weg zit maar heb er ook geen oplossing voor, ook wij kunnen deze niet annuleren. Heb je hierover ook al gebeld met de klantenservice van KPN MKB? Ik vermoed dat zij hem kunnen annuleren als onze afdeling opzeggingen dat niet kan.