Hi,
Ik heb nu al heel wat telefoontjes met jullie klantenservice gehad, maar niemand heeft schijnbaar de oplossing. Dit is de case:
Ik heb al jaren een prive internet en tv abo en daarnaast een kpn sim only abo (oud telfort).
Circa 3 weken geleden wilde ik deze overzetten naar kpn 1 mkb voor mijn bedrijf. Helaas was de accountmanager vergeten te melden dat ik dan aan een 36 maanden contract vast zat. Om deze reden heb ik de overstap toen geannuleerd. Helaas had de accountmanager de overstap al doorgevoerd en werden mijn abonnementen al overgezet. Hierdoor moest hij de overzetting dus terugdraaien en hier is waar het mis gaat.
Ik wil nu namelijk met mijn mobiel overstappen naar Lebara, maar schijnbaar zit mijn mobiele nummer al in een nummerportering. (Ik vermoedt zelf van kpn naar kpn 1 mkb). Helaas hebben de 4 verschillende kpn medewerkers die ik al aan de lijn heb gehad, mij niet verder kunnen helpen en niemand kan zeggen hoe het nu verder moet.
Lebara kan mijn nr niet overnemen omdat zij dezelfde nummerportering melding zien als ik zelf op de lebara nummerbehoud pagina.
Bijvoorbaat dank.
Mvg,
Mark