Skip to main content

Momenteel heb ik een mobiel abonnement bij jullie wat loopt tot sept 2021. Ik krijg een telefoon van mijn werk en wil mijn nummer behouden (dus meenemen).
Tevens wil ik mijn huidige abonnement behouden voor mijn zoontje, maar dan met een ander nummer.
Blijkbaar is dit onmogelijk. Ik ben al geruime tijd klant bij jullie en ook voornemens lang klant bij jullie te blijven.
Als ik dit niet lukt ga ik mijn abonnement voor volgend jaar sowieso beeindigen en anders wil ik dit abonnement behouden en volgend jaar weer verlengen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Bij voorbaat dank.
 

Klopt. Het is niet mogelijk om telefoonnummer te swappen op bestaande abonnementen. Je zult dus wat anders moeten verzinnen.

Het is niet mogelijk om je huidige nummer op bestaand abonnement naar ander abonnement over te hevelen.

Enige oplossing: je baas neemt je huidige abonnement over (contractovername). Dan heb je het via je baas met je eigen nummer. http://kpn.com/contractovername . De eventuele toestellening moet je dan wel eerst helemaal aflossen.
En voor je zoontje een nieuw (klein) abonnement afsluiten. (dan heeft die dus een ander nummer, wat je ook aangeeft).


Hoi @Nummerbehoud onmogelijk, welkom hier. 

Ik begrijp je situatie heel erg goed. Alleen zoals PeterG al aangeeft is het niet mogelijk. Zijn voorstel om jouw werkgever jouw aonnement over te laten nemen is dan het logische gevolg, want jouw voorstel is niet mogelijk jammer genoeg. Ik had je hier graag bij geholpen, maar het kan niet. :(