Skip to main content

Ik heb vanmorgen gebeld over nummer behoud  het is een zakelijke nr telefoon nummer is 06*********    De provider is Vodafone klantnummer is ******  heb ik al een paar keer door gegeven maar het gaat nog steeds niet goed ik zou een sms’je krijgen daar moet ik op reageren maar nog niet gekregen 

Hoi @charlie67! Welkom op het KPN Forum!

Geen persoonlijke gegevens vermelden in je topic, hoor: dan staat het namelijk openbaar en dat wil je niet hebben!
Ik begrijp dat je benieuwd bent naar de status van je nummerbehoud aanvraag: bij de aanvraag is het klantnummer van Vodafone doorgegeven, dus je krijgt dan geen SMS die je hoeft te bevestigen om de aanvraag op te starten: op basis van het door jou opgegeven klantnummer, is de aanvraag door ons ingediend bij Vodafone.

We wachten nu op een terugkoppeling: die moet binnen maximaal 72 uur volgen. Je wordt per e-mail door ons op de hoogte gehouden of de aanvraag akkoord is en per wanneer het nummer dan overgenomen kan worden! Heb je na 72 uur nog geen bericht gehad, laat je het dan hier in je topic weten?


Ik ga uit van: geen bericht, goed bericht! :wink: