Skip to main content

Ik kon mijn oude nummer 06-xxxxxxxx behouden. Daar whatsapp ik nog steeds mee. Maar als ik bel dan bel met nummer 06-yyyyyyyy. Op mijn oude x-nummer kan ik inmiddels ook niet meer gebeld worden. 

Hoi @Maatmann, welkom hier. 

Ik begrijp dat je jouw nummer zou behouden, maar nu blijkt dat je een ander nummer hebt gekregen. Nu vraag je je af hoe dat zit. Ik wil graag eens meekijken. Zou je jouw profiel zo volledig mogelijk willen invullen inclusief oude en nieuw toegewezen nummer. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken wat ik kan achterhalen. 

 


Dank Bart. Ik zie nu je bericht, nadat ik je collega's van de servicedesk heb gesproken. Het ziet er naar uit dat ik mijn oude nummer nu definitief is overgedragen naar mij. Thx anyway!

 


Ah, het is weer in orde dus!

Jammer dat het niet in 1 keer goed is gegaan, bedankt dat je nog even laat weten dat je het nummer toch weer terug hebt :slight_smile:


Gelukt. Up and running!

Tx!


Ter info: mijn nummer dat ik wilde behouden zat blijkbaar nog in de KPN-bundel van mijn oude werkgever. Nadat hij zijn klantnummer had vrij gegeven kon mijn nummer er uit.

Topservice van KPN. Tx

 

 

 


Kijk, dat zijn de berichten. Helemaal top! Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten. Fijne dag.